4 Mart 2014 Salı

Olay regenerist micro-sculpting cream



Olay regenerist mikro yapılandırıcı krem...


Olay regenerist mikro yapılandırıcı krem


 Olay’in bu ürünü kuru, normal ve karma ciltler için uygun bir ürün. Bu ürünü internette krem araştırırken bulmuştum. Cildin esnekliğini sağlayan ve aynı zamanda gergin görünümünü de destekleyen bir krem arayışında değildim açıkçası. Ben makyaj bazı olarak kullanabileceğim bir krem arayışındaydım. Olay hakkında yapılan yorumları okuduktan sonra almaya karar vermiştim. Ürünün sağladığı diğer özellikler ise ekstra faydaları oldu benim için.

Olay regenerist mikro yapılandırıcı krem içeriği;

 Olay’e özgü amino-peptid kompleksi, hücre güçlendiricisi ve çok değerli deniz proteinlerin zenginleştirilmesi ile oluşturulmuş. İçinde bulunan güçlü antioksidanlar serbest radikallerin yol açmış olduğu hasarı ortadan kaldırmaya çalışırken cildi yaşlanma belirtilerine karşı koruyorlar.

 Olay regenerist mikro yapılandırıcı krem;




#Çene çizgileri, kaz ayakları ve ince kırışıklıkların oluşumunu önler.




#Eğer cildinizde ince çizgiler, kaz ayakları ver ise görünümünü azaltır.




#Cildinizin esnek ve yumuşak görünmesini kazandırırken cildinizi güçlendirir.



Olay regenerist mikro yapılandırıcı krem

Kullanımı;

 Bu ürünü gece ve gündüz temizlenmiş cildinize göz çevresi hariç kullanabilirsiniz. Ayrıca dip not olarak belirtmek istiyorum ki, bu ürün ideal bir makyaj altı bazı yaratıyor. Benim bu ürünü kullanırken diğer bütün özelliklerinin yanı sıra memnun olduğum en önemli nokta diğer makyaj öncesinde makyaj bazı olarak kullanmam ve makyajımın uzun saatler aynı kalması. Cildimde kaz ayağım, mimik kırışıklarım yok, ama oluşmamasında payı var mıdır düşünmek lazım :) …


Peki siz Olay regenerist mikro yapılandırıcı krem, kullandınız mı?



Benim gibi makyaj altı bazı olarak kullanan var mı?



Sonuçlarınızı merak ediyorum…


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *