6 Mart 2014 Perşembe

Neutrogena visibly clear yağsız yüz temizleme jeli

Neutrogena visibly clear yağsız yüz temizleme jeli, ciltteki sorunlar  için bir çok şeyi vaat ediyor.
Neutrogena visibly clear yağsız yüz temizleme jeli



Neutrogena visibly clear yağsız yüz temizleme jeli;




# Ürün, ciltteki gözeneklerin tıkanmasına sebep olan, siyah nokta ve sivilcelerin oluşmasına neden olan yağ ve kiri derinlemesine temizlemek amacıyla formüle edilmiş,


# Düzenli kullanımında cildiniz daha temiz, taze ve sağlıklı bir görüntüye sahip olur, 



#Sabun içermez,




#Alkolsüz,


#İçerisinde bulunan sivilce karşıtı madde sayesinde ölü hücrelerin atılmasına ve kızarıklıkların oluşmasını önlemeye yardımcı olur,
  
#Günlük kullanıma uygundur.

 Neutrogena visibly clear yağsız yüz temizleme jelini, cildimde ara ara yaşadığım sivilce sorunu sebebiyle, denemek istediğim için aldım. Siyah noktalarla ilgili bir deneyimim olmadı ancak, sivilce oluşumunu engellediğini söyleyebilirim. Özellikle çene bölgemde bulunan sivilcelerin düzenli kullanımdan sonra hafiflediğini söylemeliyim. Ayrıca cildimi daha temiz ve ferah hissettiğim de doğru.

 Yalnız cildimi yıkandıktan sonra fazlaca gergin hissettim ve bu gerginliği hiç sevmedim. Kuruluk olmadı ama gerginliği çok fazla hissettim. Ardından tonik ve nemlendirici kullanılırsa daha iyi olur. Ayrıca cildimde oluşan kızarıklıkların görüntüsü düzenli kullanımdan sonra hafifledi. Ürünün kendine has çok hoş bir kokusu var ve cildinizi arındırdığını hissedebiliyorsunuz. Ben fırça ile köpürterek kullanıyorum. Bu üründe sivilce sorunu yaşıyorsanız, cildinizi kalıntılardan arındırabilecek, güzel bir ürün. 




Peki siz "Neutrogena visibly clear yağsız yüz temizleme jelini" kullandınız mı? 


Bu serinin başka ürünlerini kullandınız mı, ürünler hakkındaki görüşleriniz neler?








4 yorum :

  1. Merhaba, bu kadar şeffaf bir şekilde yorumladığınız için çok teşekkür ediyorum. Sayenizde aldım ve de kullanmaya başladım, devamında yorumlarımı eklemek isterim. Takipte olacağım. Yasemin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yasemin, asıl ben teşekkür ederim ziyaretin için. Kullandıysan yorumlarını da merakla bekliyor olacağım. Sevgiyle kal.

      Sil
  2. Benim de sevdiğim bir jel, ama hassas ciltlere çok iyi gelmiyor.
    Blogun hayırlı olsun bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. Evet, hassas ciltler dikkatli kullanmalı. Ayrıca çok teşekkür ederim, yorumun için, ziyaret ettiğin için. Çok mutlu oldum... :)

    YanıtlaSil

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *