19 Şubat 2014 Çarşamba

Vichy Dermablend Fondoten

Vichy' den ciltte bulunan kusurları kapatan Dermablend Fondöten!


Ciltteki Lekeleri, kusurları yok etmek artık parmaklarımızın ucunda! 

Dermablend, bir fondötenden alınabilecek en yüksek performansa sahip olmasının yanı sıra sabitleyici ve pudranın mükemmel birleşimi. Kapatma özelliğinin kusursuz olması sayesinde en problemli cilt sorunları bile artık sorun olmayacak.



  ABD’de plastik cerrahların, dermatoloji uzmanlarının hastalarına özellikle önerdiği Dermablend, problemli cilt kusurlarının tamamen kapatılmasını sağlıyor. Klasik bir fondöten istemiyorum, ben iki kat daha güçlü kapatıcı özelliği olan  bir fondöten istiyorum ve aynı zamanda iki kez daha fazla kalıcılık sağlamalı diyorsanız aradığınız şey tam da  bu fondöten.

Dermablend, ciltte 16 saat kalarak cildin mükemmel görünmesini sağlarken, sürtünme, terlemeniz ya da duş almanız durumunda bile cildinizden çıkmıyor.

    En önemli özelliklerinden birisi de hem kış hem de yaz için çok uygun olması ve SPF 35((Sun Protection Factor-Güneş koruma faktörü) içermesi. Parfüm ve paraben içermemesi ve alerji testinden geçmiş olması diğer önemli hususları.


  Vichy Dermablend kullanımı için, fondötenin kıvamının yoğun olması sebebiyle parmaklarınızla biraz ısıtmalı ve ardından noktalar halinde cildinize uygulayıp yaymanız öneriliyor. Eğer cildinizde porselen etkisi yaratmak istiyorsanız bir kat daha uygulayabilirsiniz. Ancak ben tek katını bile kapatıcılık özelliği için çok beğendim. Bittiğinde mat bir görünüme sahip oluyorsunuz. Gündüz kullanım için uygun. Cildinizde ağır bir görüntü bırakmaması ve hafif hissetmeniz çok güzel bir özelliği, sanki hiç sürmemişsiniz gibi. Renk kartelasında beş renk bulunduruyor, ben 35 sand aldım. Buğday tenliyseniz, 35 sand ideal olanı.





 Vichy Dermablend ile düzensiz cilt tonu, ciltteki kızarıklıklar, akne izleri, genişlemiş gözenekler ve pigmentasyon bozuklukları, vitiligo için kamuflaj yapma imkanı sunuyorken, tanıtım videosunda bahsedildiği gibi dövme kapatma özelliğine de sahip.

Videolar için tık, tık ve tık.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *