21 Şubat 2014 Cuma

PASTEL Waterproof Dipliner

   PASTEL Waterproof Dipliner ile, kömür karası gözlerinizle, bakışlarınız anlam kazanacak!

    Pastel' in hayatımıza girişini annemden hatırlıyorum. Pastel’ in o kırmızı siyah deodorant ve parfümü. Didim’ den aklımda kalan güzel ve anlamlı detaylardan sadece birisi belki de. Yani yaşımı söylemeden kaç sene öncesinden bahsettiğime gelince, ımm sanırım baya önceydi  :) 







 Pastel waterproof dipliner keşfetmem, kalıcı ve sürülmesi kolay bir dipliner arayışıyla başlamıştı. İtiraf etmeliyim ki Pastel bundan daha fazlasını verdi. Bugüne kadar hem hediye gelen, hem yurt dışından aldıklarım beni tam anlamıyla mutlu etmemişti ve sonuçta yaşadığım eyeliner hayal kırıklıkları… Pastel dipliner mat bir görüntüye sahip. Eyeliner süremiyorum diyorsanız tam da size göre. Fırçasının ucu çok kaliteli ki bu da diplinerı sürmenizi kolaylaştırıyor. Hani kömür karası derler ya rengi tam da öyle. Terleme ile kesinlikle akmıyor ve su temasında da tahmin edeceğiniz gibi hala yerinde. Kullanmaya başladığımdan beri çevremde bir sürü insana mutlaka aldırdığım Pastel' in bu ürünü bence mutlaka elinizin altında bulunmalı. Sürdüğünüzde bakışlarınızı ön plana çıkartırken, bana işte aradığım tam da bu dedirtti. Fiyatı Pastel’in resmi sayfasında 19.89 TL. 
    
   Alıp kullandığınızda yorumlarınızı eklemeyi unutmayın ama :) . Merakla kullananların yorumlarını bekliyorum...





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *