27 Şubat 2014 Perşembe

Loreal Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer || Makyaj Bazı

Loreal’in makyaj bazı normal, kuru ve normale yakın karma ciltlerini sevindiriyor.

Loreal Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer || Makyaj Bazı
# Cildiniz yağlanmaya yatkın ve sivilce oluşumuna müsait bir cilt ise bu ürün size uygun olmayabilir. Ancak Loreal’in makyaj bazı normal, kuru ve normale yakın karma bir cilt yapısına sahipseniz sizi memnun etme ihtimali yüksek. Yağlı bir cilt tipiniz var ise yada her hangi bir ilaçlı sivilce tedavisi gördüyseniz bu ürün size göre değil. Özellikle çene bölgesinde ve yanaklarda sivilce oluşumuna sebep oldu bende.

# Loreal’in makyaj bazı cilt ile ilgili yağ kontrolü ya da matlaştırma ile ilgili her hangi bir iddia da bulunmuyor. Beklentiniz yüksek olmamalı. Ben gözeneklerim hafiflesin düşüncesi ile almıştım ama cilt tipim karmadan yağlıya dönük olduğu için sorun yaşadım.

# Normal ya da kuru bir cilde sahipseniz; makyajım uzun süre kalsın, cildim pürüzsüz görünsün ve gözeneklerim hafiflesin diyorsanız denemelisiniz.

Makyaj Bazı
# Pudra renginde ve kremsi bir yapıda olan ürün köpüksü dokunuşlara sahip ve çok az bir miktar kullanarak bütün cildinize yayabiliyorsunuz. Bu sebeple üründen çok az bir miktarı kullanmanız yeterli olacaktır. Aksi halde cildinizin tamamına nüfus etmesi zor olacaktır. Ürünün hiçbir kokusu yok ve rengi sizi aldatmasın, teninize temas ettiğinde ürün renksiz. Üzülerek söylüyorum ki cilt tipimin doğası sebebiyle, beni tatmin etmedi.


Eğer makyaj bazından beklentiniz çok fazla değilse ve cilt tipiniz normal ya da kuru ise bu ürün sizi tatmin edecektir.

Sizler Loreal’in makyaj bazını denediniz mi?

Sonuçlarınız nasıl?

Ayrıca karmadan yağlıya dönük cilt tipleri için hangi makyaj bazını tavsiye ediyorsunuz?






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *